سایبان و بارانگیر پنجره و درب‌های ورودی

همه دوست دارند که از هوای آزاد و فضای باز لذت ببرند. بعضی از افراد هوای ابری و برفی را دوست دارند و بعضی دیگر هوای آفتابی را ترجیح می‌دهند. اما زمانی که داخل خانه هستید و پنجره را باز می‌کنید شاید نتوانید چندان از بارش باران لذت ببرید. چرا که ممکن است آب از پنجره‌ها به داخل نفوذ کند و ظاهر نامطلوبی به وجود آورد. چاره‌ی کار استفاده از باران‌گیر است.

در هوای آفتابی نیز مشکل دیگری وجود دارد. برای این‌که بتوان از این هوا لذت برد و تابش نور خورشید آزاردهنده نباشد، معمولا از سایبان استفاده می‌شود. این مسئله به ویژه در مناطقی مانند جنوب کشور که هوا گرم‌تر است و خورشید با حرارت بیشتری می‌تابد، بیشتر به چشم می‌خورد. سایبان و باران‌گیر از جمله محصولاتی هستند که برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و هم‌چنین نفوذ آب باران بسیار مفید و کاربردی هستند.

مزایای سایبان و باران‌گیر

از جمله مزایای سایبان و باران‌گیر پنجره و درهای وروردی می‌توان به مقاومت بالای این محصولات اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی، زیبایی، سبک بودن و هم‌چنین سرعت بالا در نصب نیز فاکتورهای موثر دیگری هستند. هم‌چنین هزینه‌ی پایین این پوشش‌ها در مقایسه با سایر محصولات نیز دلیل دیگری است که موجب شده است افراد زیادی از آن‌ها استفاده کنند. اکنون در ساختمان‌ها و هم‌چنین ورودی مراکز تجاری شاهد استفاده از این محصول هستیم. لازم به ذکر است که در ساخت باران‌گیرها از طلق‌های مات استفاده می‌شود. این امر موجب آفتاب‌گیری و سایه‌سازی خواهد شد.

مشخصات عمومی سایبان و باران‌گیر

اما اگر بخواهیم مشخصات عمومی این محصولات را بیان کنیم، می‌توانیم مهم‌ترین آن‌ها را به شرح زیر نام ببریم:

  • ورق‌های مصرفی در این محصولات، از تنوع رنگ بالایی برخوردارند. از این رو با توجه به رنگ غالب دکوراسیون، می‌توان بهترین و مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کرد.
  • جنس پایه‌ی این سازه‌ها از پلیمر پلی‌آمید است. بر همین اساس سایبان و باران‌گیر مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی از خود نشان می‌دهند.
  • نصب این سازه همان‌گونه که پیش‌تر هم اشاره شد آسان است و در زمانی کوتاه انجام می‌شود.
  • به منظور چینش این سازه‌ها در کنار هم، هیچ محدودیتی در ابعاد آن‌ها وجود ندارد و می‌توان به آسانی این سایبان‌ها را کنار یک‌دیگر قرار داد.

جدول مشخصات باران‌گیر‌ها

سایبان و باران‌گیر

جدول اندازه بارانگیرها